söndag, augusti 30, 2009

Vadå söt???

Idag har jag inte heller haft någon tid över.... Men eftersom alla skäller när jag inte bloggar så.... Efter att ha stressat runt på jobbet på förmiddagen, var det äntligen dags att ta med Ccilia och åka till Forum för att se Änglarna. Det var en helt underbar föreställning, det är bara att beklaga de som inte fått chansen att se dem. Stundtals hade jag gåshud...helt underbart faktiskt. Sötast var i alla fall lilla Milo Berggren med sin lilla gycklarmössa...
De uppmärksamme ser kanske att jag bytt ut bilden på mig själv här bredvid, jag har också bytt profilbild på min Facebooksida. Tänk vad en bild kan ställa till det, det är jättemånga facebookare som kommenterat bilden, alla har dessutom uttryckt sig positivt(!?) konstigt nog. Vad är det för speciellt med en rund gubbe i sina bästa år som flinar på en websida? De flesta har använt uttryckt som "Kanon" och liknande, men rekordet är "jag tycker att du är "söt" på den här bilden -))))) puss kram". Jag vill inte vara söt! Jag vill vara macho och manlig......

Inga kommentarer: