onsdag, januari 06, 2010

Gammelåret i revy....


Så har man traditionsenligt avnjutit gen.repet på årets Nyårsrevy a la Hagateatern på Ögir. Årets upplaga var nog den träffsäkraste vad gäller att driva med våra lokalpolitiker, i år var man lite mer rakt på tycker jag, och om det tycker jag.... Att jag dessutom förekom mer än vissa politiker och kommunaltjänstemän känns mest som en stor ära..... Att se mina "kopior" dansa Can Can i Kilt och Ulf A spela Per Bürger som recenserade en skäggväxt i form av min mustasch var ju bara hur roligt som helst.....
Jag låter bilderna nedan tala sitt eget språk, ni som är mina Facebook vänner har fler bilder att se i albumet på FB.


På vägen hem ramlade termometern ner till -30.....  I ljuset från bilen såg Ccilias cykel inte så pigg ut....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: