lördag, april 22, 2006

Vårdande...

Vilket hektisk vecka der varit! Diverse olika möten, massor med strul på jobbet inkl. sjuk personal. Dessutom har OKQ8 hittat på en massa skit för oss återförsäljare, så vore jag inte flintis skulle jag blivit gråhårig,,, Eller slitit mitt hår i förtvivlan... och idag trampade jag dessutom in en spik i foten, suck. Men det finns tack o lov ljuspunkter, ett av alla möten denna vecka handlade om Pre Summer Meet med tillhörande cruising. Det är så fantastiskt roligt att  sitta med dessa eldsjälar som verkligen brinner för det de gör. Hoppas bara vädrets makter är med oss, för i år blir det nog bättre än någonsin. Tack vare Köpings Scoutkår och DJ Bollen kommer Pre Summer Meet att få sin egen radio, Köping RaggarRadio. Ska verkligen bli kul, skulle inte förvåna mig om RUAB som mäter radiolyssnande, kommer att märka ett stort dropp i lyssnandet av rikskanalerna.
Har sett att Per Nuder fått mycket utrymme i media, visserligen har man presenterat sin rödgröna budget, men han har fått ovanligt mycket utrymme. Undrar om GP snart ska dra sig tillbaka.... o Nuder ta över.... hemska tanke. Han verkar ju inte ett dugg vidsyntare är GP, dessutom lika arrogant.
Nu ska jag släpa mig in i duschen, ikväll blir det Ögir och konserten med Torsten Flink. Undrar hur han är i verkligheten? Kanske han har ett gäng vårdare med på scen....

Inga kommentarer: