söndag, oktober 12, 2008

Golvärme....

Jag har just sett partiledardebatten på tv. Det är väl en himla tur att det inte är val idag, den ena är ju snurrigare än den andre, det var bara JB som hade något vettigt att säga, och det var ändå inte mycket…. MS måste ju vara ett riktigt nerköp för sossarna, man kan tycka mycket om GP, men han fick i alla fall upp blodtrycket när man såg honom i debatterna, det kan man inte beskylla henne för, snarare motsatsen i en nästan pinsam form. Det sägs ju att vi har de politiker vi förtjänar, men förtjänar vi inte bättre än så? FR var visserligen statsmannamässig i sin framtoning, men so what, Sverige är ju ändå bara en flugskit på världskartan. Jag tror jag ska köpa Island, den ön borde ju vara billig nu, då kan jag bli diktator och göra som jag vill, bara snälla människor ska få komma och bo där, sen ska vi ha jättekul tilsammans, dessutom har de ju inbyggd golvvärme…..kan ju vara praktiskt.

Inga kommentarer: