söndag, juni 25, 2006

Besegrad...

Det har tydligen vart livat kring macken i helgen, idag har vi hört o sett om misshandeln i gångtunneln på andra sidan gatan. Otäckt sån där, jag kan tänka mig vilken gäng det var och kan bara hoppas Polisen burar in dem och kastar bort nyckeln. Natten till lördag var det också full cirkus, men det var precis utanför macken, så det det har jag sett på övervakningsfilm. Livat värre med pepparspray och bensin som de hällde över varann. En kille åkte i backen och blev tydligen riktigt illa däran. Jag tror att detta bråk var mer av karaktären självsanering, så vi kanske inte ska misströsta.
Igår slog jag alla möjliga hastighetsrekord med Rollsen. Men vad hjälpte det, när jag kom hem var det 0-2 mot Tyskland och ett fullständigt förlamat Sverige, tur man fick glädja sig åt Antonio Lindbäck i Speedway GP. Lycka till Antonio.
Det är ju allom bekant vad jag tycker om GP och hans polare, men nu måste jag tyvärr se mig besegrad, det finns någon som tycker ännu sämre om honom än jag. Kolla  http://www.maktmissbruk.se/.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkla pack som hänger där i krokarna runt macken sent på kvällarna och nätterna. /Tompa

Anonym sa...

Väldigt moget av dig som för blogg att skriva som du gör!!!
Det finns familjer bakom varje offer - glöm inte det!!!

Jag hoppas du själv är en felfri individ!

Anonym sa...

Håller med Tompa det finns mycket pack i dom krokarna på kvällarna.

syster:
Det finns ingen helt felfri individ på det här jordklotet och jag håller fullkomligt med Dan i det här fallet + att jag gillar att läsa hans blogg den är väldigt ärlig och rak.Dan är nog en av dom få som törs säga/skriva vad många tänker.
Har du och din familj rent mjöl i påsen då eller?