torsdag, juni 22, 2006

Fan också...

Nu har jag äntligen lagt in alla mailadresser efter vårt skolkalas i lördags. Det var inte lätt att tyda alla konstiga handstilar, men äntligen var det klart. Jag var osäker på somliga, men trodde jag lagt dem rätt. Skickade c:a 400 bilder i lågupplöst förmat till ett hundratal adresser. Tror någon att det gick bra? Nu jar jag inkorgen full i returnerade mail där det står, "invalid mail adress" o.dyl. Undrar hur många som egentligen fick bilderna?
Igår ifrågasatte jag hur man kan tänka tanken att gifta sig när det är åttondelsfinal i fotbolls-VM? Jag ifrågasatte också hur jag själv kan ställa upp som chaufför!!? Jag har på alla sätt och vis försökt komma på ett sätt att se matchen, men utan resultat. Däremot kom jag på hur jag skulle kunna åka till Tyskland och se matchen live, utan några biljettproblem. Det stod nämligen i Expressen idag att kungen nobbar VM, han tänkte inte åka dit och heja på landslaget. Nu är det ju som så att om kungen vill se en match, behöver han ju bara åka dit så får han de bästa platserna, oavsett om det är slutsålt för övrigt. Eftersom han nu inte ska dit kan ju lika gärna jag ta hans plats.... Varför sa jag ja till körningen.................!!!!????????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer min riktiga e-mail adress, vill gärna ha bilderna
hälsn.
Carina Lindell, 9E
u7472a@koping.net

Anonym sa...

jag fick iallafall bilderna tack

Pirjo Johanssson