måndag, februari 25, 2008

En sund inställning...

Alexander Bard är ju typen som alla tycker om, tycker något om menar jag. Nu har han i alla fall hasplat ur sig en sanning i en chat han hade med Aftonbladets läsare. Kolla...

BOW säger: hur mycket pengar skulle du kräva för att raka av dig bävern på din överläpp?

BWO säger: Vissa saker gör man inte för pengar. Inte ens för hur mycket pengar som helst. Och mustaschen åker aldrig av. Jag är stolt över min mustasch och längtade efter att få mustasch hela min barndom. Det finns bara två kön enligt mig: Mustascher och kvinnor.


Kul kille, men det är ju vad jag alltid sagt....


Jag var visst på tv igår, det har varit ett fasligt mailande och sms:ande från folk jag knappt känner. Den röda tråden i det hela var att alla tyckte jag hade kvalifikationer för fortsatt deltagande.... Tja, vissa människor är ju trevligare än andra att umgås med.....

Inga kommentarer: