söndag, mars 29, 2009

Lika stressigt som vanligt, hinner ju inte ens blogga....

Oj vilken stressig tid det varit, förra veckan hade jag totalt 5 Whiskyprovningar att hålla i, det var inte lätt att hinna med både det och att jobba, dessutom har vi problem att reda ut mitt bokslut, gissar att jag konterat något galet, revisorn håller på att försöka hitta felet......undrar om han inte börjar tugga fragda snart.....

I helgen var jag på mitt första möte med Jaguarklubbens styrelse och kontaktpersonerna i klubben, vi var på ett Vandrarhem i Borghamn, det var jättetrevligt men hu så kallt det var på rummet. Det fanns två element i ett litet rum på 10 kvadrat, men det kändes ändå som Isbjörnarnas paradis, till slut kom jag underfund med att det var bara ett element som var igång. Efter lite mekande fick jag igång det andra, så på söndagsmorgonen var det i alla fall plusgrader och Isbjörnarna hade flyttat.

Idag fick jag en kallelse till kirurgen i Köping, det stod i kallelsen att jag skulle lämna prover senast en vecka innan besöket, eftersom tiden var 7 april var det inte mycket att vifta på. Ringde Familjeläkarna i Kungsörm efter en bra stund i telefonkö kom jag fram och fick veta att det inte fanns några tider......öööhhh? Men den trevliga sjuksyrran sa att jag kunde gå till drop-in provningen på Köpings lasarett. Så dit ska jag imorgon, önska mig lycka till och att jag inte behöver sitta och vänta för länge. Har en del att fixa med på jobbet, dessutom åker jag till Skottland på onsdag och det vore gott att vara ikapp då.

1 kommentar:

Evil Bitch Monster From Hell sa...

Men du, isbjörnar har ju jättevarm päls! Du skulle lockat upp dem i sängen så hade de hållt dig varm! Tänk så gosigt med massa nallar i sängen! =)
Så här lixom: http://ebmfh.files.wordpress.com/2009/02/vovve.jpg