lördag, januari 28, 2006

En lugn vecka...

Det har varit en ganska lugn vecka. Jag har fortfarande kul åt lilla Idas beskrivning av Nessie.

Idag pajade utfartsporten till tvätten igen. Utslaget per år tvättar vi 60 tvättar/dag, idag var en sån dag som håller upp statistiken, och alla måste backa ut, kul. Servicekillen kunde inte komma förrän på måndag, så här står man.

Fick hem den krigande sonen igår på första permisen. Kul att se honom igen, jag tror han tappat 5 kilo, det är nog inte så dumt att röra på sig. Själv vägde jag 62 kilo när jag muckade, har bara gått upp 30 pannor på 25 år….! Bara ett drygt kilo/per år. Kan väl inte vara så farligt….

Såg att koping.nu fick nationell uppmärksamhet idag. Skulle kolla nyheterna om den hemska bussolyckan. Jag gick till Sveriges Radios hemsida och bilden de visade hade de lånat från koping.nu. Kul att Köping syns, även om det finns roligare sammanhang.

Hade besök på förmiddagen av en kvinna som vill göra ett reportage om mig för någon affärstidning. Hon vill bra gärna att jag skulle annonsera också men där fick hon tji. Undrar om det reportaget kommer med? Hon glömde dessutom att ta kort. Konstigt sätt att sälja…

Inga kommentarer: