fredag, mars 24, 2006

Nya kunder

Nu har jag fått en blogg-kollega. Välkommen in i cybervärlden John. Hoppas du får lika mycket synpunkter från läsarna som jag. Jättekul.

Tvättrollet fortsätter att spöka. Ny är det en backventil som sagt upp sig, och allt vatten till underspolen rinner tillbaka hela tiden. Inte får jag tag på någon som kan tömma brunnen så jag göra rent ventilen heller. Underbart. Varför måste saker och ting alltid gå sönder på fredagseftermiddagar. Att måndagar jävlas kan man kanske stå ut med, men varför ska saker och ting gå sönder såna här dagar.

Nu ska jag åka hem och duscha, vira in mig i kilten och åka till Karmansbo Herrgård och hålla en whiskyprovning för Sveriges Trafikskolors Riksförbund. Bäst att hålla sig nykter så man inte tappar kortet på vägen hem. Vill ju inte bjuda dem på en ny kund…

 

Inga kommentarer: