tisdag, augusti 01, 2006

Hämnden.. eller vad det kallas....är ljuv...

Just nu verkar jag vara i ett stim med galna datorer, idag när jag skulle kolla eventuella kommentarer på bloggen hade ett antal bloggar duplicerat sig, helt plötsligt fanns det flera stycken likadana efter varann, trots att jag skickat dem vid olika tidpunkter. Har alla datorer fått värmeslag?

När jag kom tillbaka efter lunchen idag berättade Caerola att hon just haft en smitning från pump 3. Jaha.. suck, nu igen!! Hon gav mig en lapp med reg.nr., jag kollade med CBR men numret existerade inte. Kolla övervakningfilmen och jodå, hon hade skrivit upp rätt nummer. Ringde polisen. Hej, Dan OKQ8 i Köping, jag hade just en smitning, reg.nr si och så. Nej, den är falskskyltad, reg. numret är så och si! Va…!? Hur vet du det? Vi har just stoppat bilen…. Aha, äntligen, han drog med soppa för 200,34 sno av honom pengarna och skicka hit dem. Jag la på luren och kunde inte undgå att känna en ljuvlig skadeglad känsla. Tänk vad det känns bra med lite rättvisa….

Inga kommentarer: