måndag, september 18, 2006

Upp till kamp...

Jaha, då var det klart då. GP fick sparken. Skönt. Jag har fått lite kommentarer idag, folk har undrat vem jag nu ska tycka illa om. Men det är väl inget problem, jag tycker illa om alla som förtjänar det, likväl som jag älskar de som förtjänar det. Jag kommer säkert att reta upp mig på någon. Det var ju duktigt nervöst i går kväll i alla fall, att det kunde bli så spännande i ett val, det trodde jag inte. Men ingen kan väl tycka synd om de som får gå, hörde med ett halvt ör på nyheterna att Karin Jämtin skulle få en pension på 16 miljoner. Snacka om att de lever i en annan värld.

Annars verkar världen kretsa mest om EM i mustasch just nu. Igår var det en intervju i Expressen, idag var det Sydsvenska Dagbladet, imorgon Radio Halland…!? Radio Örebro samt TV4 riks. Undrar om murvlarna är trötta på valet, eller bara vill ge tittare/lyssnare/läsare en ful gubbe att skratta åt. Det ska i all fall bli kul att gå en match mot tyskarna igen. Vi är tyvärr ett desarmerat Svenskt lag som åker, bara tre man. Men vi ska kämpa och försvara de gul o blå färgerna så gott det går.

 

Inga kommentarer: