torsdag, mars 08, 2007

Kan man hyra bil här?

Är någon förvånad att Linda Hammar blev Årets kvinna? Valet kunde inte bli mer rätt. Att kunna vara sig själv och alltid på strålande humör, det är få förunnat. Stort grattis!!

Vi får intressanta samtal till macken. Någon med huvudet under armen ringer på OKQ8´s centrala nummer, kopplar sig till oss och undrar vad tjejerna har för kläder på sig,? Speciellt kläderna närmast kroppen… Eller vad de har för hårfärg….! Där!?  När jag eller någon av killarna svarar låter det bara, klick. Tjejerna tycker det är lite otrevligt, det kan man ju förstå. Själv tycker jag det är diskriminerande. Varför frågar ingen vad jag eller Konny har på oss…?

Jaha, så har min bil åter varit hos Land Rover-doktorn igen. Tyvärr kunde de bara ställa diagnosen, delar att transplantera var det värre med. Skulle komma senare tydligen. Bara att åka hem i sakta mak… Å jag som ska till Malmö på Mustaschträff imorgon. Tur jag känner en snäll kille som har hyrbilar….

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja hur är det nu, använder du string Dan?