måndag, mars 05, 2007

Wow! Efter sju sorger och åtta bedrövelser fungerar bloggeriet. Jag tänkte ta tillfället i akt och dementera de rykten som verkar florera i stan! JAG HAR INTE SÅLT MACKEN! Jag vet varifrån ryktet kommer och kan bara beklaga att han inte förstod att vi bara satt o spånade.

Igår kväll satt jag som vanligt och chattade med mina mustaschvänner runt om i världen. Vi konstaterade att det är en kul sammandragning av mustascher i Italien den första helgen i augusti, då utser man nämligen Årets Skägg/Mustasch i en liten håla som heter Grottaglie. Vi tänkte att det kunde vara kul att se Syditalien i goda vänners lag. Men det var inte lätt att ta sig dit. Med alla byten hit o dit skulle de ta mig nästan 10 timmar att flyga dit, och 8 timmar hem, i all fall om man vill flyga billigt. Är man beredd att betala för sig kan man ta sig dit på 3,5 timme, men då kostar det nästan 20 000.- Undrar om jag ska köpa ett eget plan….?

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför bara sitta och spåna om en försäljning om man inte har tänkt sälja, jag hoppas för min och alla andra kunder att du har tänkt ha macken kvar länge till.
Eller är det MC-uthyrning i Skottland som lockar?

Anonym sa...

MMM, Skottlandsupplägget lockar.