lördag, april 28, 2007

I´ve got the look

Vilka härliga dagar det varit, varmt o skönt. Men vad mycket skit det kommer fram i solen. Man ser hur smutsiga alla fönster är, man ser varenda repa i billacken. Det är tur jag är pollenallergiker med igenmurade ögon. Då kan jag njuta av värmen utan att se hur smutsigt och repigt det är….

Det var några riktiga snyggingar med i finalen av 100 Höjdare!, som sändes i måndags. Tänkte närmast på killen i kilt och den sköna dam han hade vid sin sida. Vi fick inte så mycket tid i etern men skymtade förbi då o då. Var kul att se att de inte klippte bort när de gjorde bort sig.

Jag har blivit morfar…. eller något liknande. Anna kom med världens gulligaste hundvalp. En vägkorsning mellan Pudel, Phal'ene och … ja. Han var sååå gullig att man bara smälte.

Har ni hört talas om The mystery bus? Jag fick ett e-mail från en kompis i England. Enligt honom finns det en mystisk buss som stannar vid pubarna på fredagskvällen, just efter att man tagit sin tionde öl och kommer ut från toaletten, har den varit där. Alla mindre vackra människor är som bortblåsta och i stället har en massa snyggingar klivit av och kommit in på puben….  Något för VL att ta efter kanske…

Att vi människor ser olika ut är ju ett faktum, och tur är väl det. Vore tråkigt om alla såg likadana ut. Jag var ju iväg och provfilmade för Cancerfondens reklamfilm om Mustaschkampen mot prostatacancer. Men jag var väl för ful för att visas upp i tv, även om de skyllde på att jag inte kunde ta regi, så det bidde inget. På måndag ska jag istället till Rix FM´s Morgonzoo och hjälpa Gert Fylking och Roger Nordin att odla mustascher, jag har nog ett riktigt radioutseende….

 

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha då har man varit i London då.
En helt underbar weekend i vimlets metropol. Och den där bussen är ju verkligen "for real" Matchen mellan Arsenal-Fulham var en riktig höjdare den oxå, så alla som gillar fotboll.. får ni chansen att se nån ligamatch TA DEN. Vill på detta sätt tacka min underbara arbetsgivare och Gallaher group för denna otroliga upplevelse. TACK!!

Unknown sa...

Sorry Dan jag hade int tid att lyssna i morse...Kanske inte så mga andra heller:::Kanske därför du fick va med....MVH :Kjelle

Anonym sa...

Kjelle, inga problem. Du kan gå in på www.rixfm.com eller www.aftonbladet.se om du vill lyssna.