torsdag, januari 03, 2008

Nostradamus...jag?

I min förra blogg gissade jag att årets första blogg skulle handla om Hagateaterns Nyårsrevy, och det ska den. Tänk vad jag kan förutse.... Jag och Nostradums, vilket par...

Idag var jag på gen.repet av årets revy, På en annan scen av Köping, allt var mycket bättre än förra året, och med tanke hur bra det var då så,,,, Jag har bara superlativer att säga om aktörerna själva, det märks att de har minst lika kul som vi, ska jag kritisera något så var det att vissa scener inte var så lokala som man kanske kunde önska, men de var å andra sidan lika roliga så det gjorde inte så mycket. Nu häcklade man även rikspolitiska beslut, och det var onekligen i min smak, så det blir bara plus. Att man nämnde mig och mina göranden fyra gånger var nog mer än jag förtjänade, jag är ju typen som bara blir taggad och känner att jag måste göra något mer för att leva upp till sånt, å andra sidan blir det nog inte så svårt bara vi kommer igång med nybygget. Så ni som eventuellt inte köpt biljetter ännu, gör det! Ni kommer inte att ångra er. Nu ska man ju aldrig lyckönska skådespelare så....spark i arslet på er Hagateaterngänget!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han hade kanske bytt till en SCANia-motor(?) suck den va dålig

//Peter