torsdag, september 03, 2009

Mustaschandet fortsätter.....

Idag var det bara en mustasch att hämta, och bara i Västerås, skönt. Jag stressade runt som en Iller på jobbet från kl.6 till kl.12, sen hämtade jag min amerikanska vänner och tog med dem till Västerås, Tommie ville ha "some serious shopping". Hon hade övat på att säga Köping med hennes amerikanska brytning och hur hon än vred och vände på det hela fick hon det att låta som shopping..... Maken Bruce trodde inte riktigt på det hela men svalde förtreten. Vi släppte henne vid Hälla medan vi själva gick för en lunch. Efter lunchen blev det flygplatsen och hämtning av mr Jonathan Halbert. Jonathan är lite speciell för mig som whiskyconnesiour, han är nämligen den konstnär som ritat The Famous Grouse, rätt häftigt i min värld, han är dessutom tvättäkta skotte vilket gör det hela ännu roligare. Vi plockade upp Tommie som tyckte hon var i tidsnös...håhå jaja. Självklart åkte vi Jaguar och självklart började det regna på vägen tillbaka....döm om min förvåning när torkarna helt plötsligt fungerade......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Polisen borde ha stått beredda utanför Ögir med trimmers, rakhyvlar och 280L rakskum.

Hälsn
R. Agatha Postelin

Dan sa...

Hör du du du R. Agatha Postelin, du vill väl inte att det ska bli upplopp och anarki i Köping. Tänk vad alla dessa mustascher kunnat ställa till med om polisen varit framme.... :)