tisdag, september 15, 2009

Snurr snurr

Ja, kära nån så det kan bli. Mitt på dagen saknades det 3 bilar till imorgon. Jag lyckades hitta en i Västerås och en i Uppsala, men den tredje var det svårare med. På väg till Uppsala ringer telefonen strax före Enköping, då blev en bil avbokad, det var kanske inte bra, men löste i alla fall ett problem. Eftersom det varit så stressigt hade jag inte hunnit äta så jag stannade vid McDonalds i Enköping, när jag skulle åka vidare med hamburgare i ena näven, telefonen i den andra och styrde med knäna, så ringde nästa telefon. Då var det spännande att fippla fram den.... Det var i alla fall kunden som jag var på väg att hämta en bil åt som avbokade....ridå. Bara att vända hemåt igen. Väl tillbaka visade det sig att ytterligare en kund avbokat och vips så hade vi en bil över..... Nu hann jag jobba undan lite papper och sedan skulle jag köra över en annan lånad bil till Västerås. Under tiden hade grabbarna lyckats hyra ut den lediga bilen och när jag kom tillbaka hade de gått hem, en kund hade inte hämtat sin bil så jag ringde dem och de kom efter 10 minuter. Nu slog jag en blick på bokningarna inför morgondagen och konstaterade att en bil inte kommit in, den ska ut kl.7 i morgon bitti..... Så var man tillbaka på ruta ett, en bil som saknas och ingen lösning på problemet...håhå jaja

Inga kommentarer: