lördag, december 10, 2005

Jag skäms...

Var just och kollade om det kommit några kommentarer till mina bloggar. Jodå, den senaste hade en. M o M undrade om jag räknade timmar till kvällens personalparty? Inte direkt, jag är mer undrande hur M o M har tid att leka med datorn? Jobba på nu tjejer... Rubriken är väl inte direkt något som känns jag. Försöker ju alltid vara störst, bäst o vackrast... Nåja... Men igår gjorde jag för en gångs skull bort mig. Jag hade sålt ett släp till Darko på Framtida Bilar. Ringde och frågade om jag kunde komma med den? Visst kom du, jag har kaffe. Körde in på bakgården, kom lite snett så jag kom inte runt med både bil o släp. Men gräsmattan såg vit, frusen o hård ut, så jag körde ut och skulle sno runt där istället. Kom ut med alla fyra hjulen. KAPLOFFFSS! Så stod 2,5 ton Land Rover på underredet. Det var Darkos nysådda gräsmatta! Inte vad som såg ut som något hårt. Nu gjorde det inte bilen så mycket, en Land Rover tar sig alltid fram. Men så det såg ut efter mig... Enligt Darko ska jag vara glad att det var just jag, annars... Åhh vad jag skämdes. Förlåt Darko. Nästa whisky bjuder jag på...

Inga kommentarer: