söndag, augusti 26, 2007

En bra dag

Jag har inte många dagar ledigt, men idag var det en sådan. Jag, Ida, Ccilia och Wilma tog gammel-Jaguaren och for till Eskilstuna veterandagar. Såg fantastiska bilar och motorcyklar, träffade massor av likasinnade människor och hade allmänt trevligt. Vi träffade t.o.m. en lord, Lord Arthur, Wilma kom väldigt bra överens med honom. Wilma är för övrigt en hund att vara stolt över, när vi lämnade Jaguar-klubbens parkering och passerade en Mercedes, satte hon sig och sket. Hon har förstått att det är engelskt som gäller. Sedan for vi tillbaka till Köping och Sång i Himlabacken. Vilken folkfest!!! Vi kom straxt före kl.16, inte trodde jag det fanns så många människor i Köping en söndagseftermiddag...?? En av de första vi träffade var Ulf Svansbo, som var på strålande humör, han berättade att 1000 upptryckta sånghäften var slut redan vi 15-tiden. Fantastiskt!! Det hela var en minst lika kul folkfest som Pre Summer Meet brukar vara. Kul att man kan hjälpa till och bidra till så lyckade evenemang. Hoppas det blir en fortsättning nästa år, jag ställer i alla fall upp igen. Jag är ju väldigt road av fotografering och ska för en gång skull lägga med några bilder i bloggandet. Se o njut.










Inga kommentarer: