söndag, augusti 05, 2007

Välgörenhet

Jaaa, undrar om bloggeriet funkar nu? Det har vart mycket strul, ibland kommer man in, å ibland inte. Kors i taket!!! Land Rover-doktorn ringde häromdagen och berättade att patienten är frisk... Tänk, det har bara tagit drygt två månader. Ska hämta hem den imorgon, får se om doktorn hade rätt.
Min vana trogen satt jag och kollade in vad som händer i mustaschvärlden, det är ju snart VM. Döm om min förvåning när jag fick se ett vackert tryne på http://www.tacheback.com/whatis, som är en sida som håller på med insamlingar till välgörenhet, nu blir det kanske svårt för dem att få in kulorna. De vet ju inte om att det var jag som skrämde Rädda Barnen.....
Jag skriver inget mer nu, måste kolla bloggerimaskinen fumkar....

1 kommentar:

ferna.se sa...

Hej Dan! Du har satt generande hårväxt i ansiktet och Köping på kartan. Mustasch är coolt och Köping är mysigt. Jag har också lite glest på toppen, men en mustasch kompenserar. Kul inslag på TV4. Lycka till på VM!

Häslningar / Steve i Färna