fredag, juli 14, 2006

Fegis

Då var arbetsveckan till ända. Jag måste säga att det var skönare förra veckan. 4 dagar semester är inte fy skam för en småföretagare. Nu blir det lillsemester i helgen, jag har sålt min Jaguar XJ12 och fått en annan Jagga i byte, eftersom köparen bor i SKåne tänkte vi åka halva vägen var, men istället åker jag och sonen ner till Skåne och gör oss en kul helg i Köpenhamn, med lite flyt hinner vi nog vara där en 12-14 timmar. Fantastiskt när en helg kan erbjuda lika mycket ledigt som en halv semester....
Minnesgoda bloggläsare kanske minns att jag var förbannad på ett gäng tjuvar efter Prer Summer Meet. Igår ringde Polisen, nästan på dagen två månader efter händelsen och har börjar gröttla i det hela. Vi gick igenom mina övervakningsfilmer och, jodå, det var ju graverande bevis. Men, det finns alltid ett sådant, polisen skulle bara jobba till idag, sedan skulle han på fyra veckors semester, fallet tas upp igen vecka 33. Du har verkligen ordnat en effektiv poliskår GP... Eller ska du skylla ifrån dig på Thomas Bodström?
I måndags fick jag ett elakt brev från en av mina leverantörer, det var visserligen skrivet av deras jurist. Men på uppdrag av en av cheferna. De tyckte inte att min affärsidé var den bästa, även om jag tror och hoppas att kunderna tycker det.Troligen gick det till så att han gav juristen uppdraget och gick sedan på semester, allt för att slippa konfronteras med mig. Hur jävla feg får man vara? Han måste ha gått i GP's skola...
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va blev det då i utbyte ? Mk II ?

Anonym sa...

tjena danne, nå vad vart de för jagga istället??

såg att din brorson mrmix tagit efter din *frisyr* gjordes detta frivilligt eller hotade du med att tvångsraka honom ;)