lördag, juli 01, 2006

Syrror....

Signaturen "Syster" fortsätter kommentera mina bloggar, på ett sätt jag inte riktigt förstår. Så här kommenterade hon gårdagens blogg. "Att skriva som du gör kanske inte känns så bra för familjem vad är det som är så svårt att fatta ,med det!??? Det känns ju ganska uppenbart vad du tycker, men vi älskar ändå den du försöker "smutskasta"! Ingen förtjänar det vi går igenom just nu!!! Så enkelt var det väl med det???" Hörrudu syrran, vem är det jag försöker smutskasta? Killen som fick stryk har jag aldrig sett förut, och grabbarna som spöade upp honom har vi på macken aldrig haft ont av. Men något måste ha utlöst bråket. Å andra sidan kan man ju fråga sig varför någon går omkring med tårgas i fickan... Jag börjar förstå min son bättre nu. Han suckar alltid över att han inte förstår sig på sina systrar....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja uppenbarligen "följer vi Din blogg" efter vi fick visdom hur Du skrev om misshandeln!!!

(Såhär skrev Du idag!)

" Hörrudu syrran, vem är det jag försöker smutskasta? Killen som fick stryk har jag aldrig sett förut"



(Såhär skrev du ju igår...)

"Vare sig det finns en familj bakom eller inte är det väl alltid synd om den som blir skadad, men vissa har ju kanske förtjänat det"

Så då var det rätt åt honom som alltså blev skadad!???

Eller hur menar du då?

Du skrev ju även:
"En kille åkte i backen och blev tydligen riktigt illa däran. Jag tror att detta bråk var mer av karaktären självsanering, så vi kanske inte ska misströsta."

Vi är en familj bakom signaturen "syster" som Du kanske förstår, och vi har tagit illa av oss av Dina rader!



Signaturen "Syster" fortsätter kommentera mina bloggar, på ett sätt jag inte riktigt förstår. Så här kommenterade hon gårdagens blogg. "Att skriva som du gör kanske inte känns så bra för familjem vad är det som är så svårt att fatta ,med det!??? Det känns ju ganska uppenbart vad du tycker, men vi älskar ändå den du försöker "smutskasta"! Ingen förtjänar det vi går igenom just nu!!! Så enkelt var det väl med det???" , och grabbarna som spöade upp honom har vi på macken aldrig haft ont av. Men något måste ha utlöst bråket. Å andra sidan kan man ju fråga sig varför någon går omkring med tårgas i fickan... Jag börjar förstå min son bättre nu. Han suckar alltid över att han inte förstår sig på sina systrar....

posted by Magazin24.se at 09:18 0 comments
fredag, juni 30, 2006
Företagarsemester

Fick en kommentar på min blogg om bråken utanför macken. Signaturen ”Syster” skrev ”Väldigt moget av dig som för blogg att skriva som du gör!!! Det finns familjer bakom varje offer - glöm inte det!!! Jag hoppas du själv är en felfri individ” Jag förstår ärligt talat inte riktigt vad hon menar, men i de fall det handlar om att bruka våld kan jag med lätt samvete skriva att där är jag felfri. Jag har aldrig slagit någon annan människa, och hoppas att jag inte ska behöva det heller. Vare sig det finns en familj bakom eller inte är det väl alltid synd om den som blir skadad, men vissa har ju kanske förtjänat det. Jag vet inte vad som utlöste det hela…

Anonym sa...

Syster!!
Lägg ner nu om du och din familj är inblandade i bråket som var så kan det ju inte vara så farligt eftersom du har tid och ork att sitta och tjafsa på en blogg!!
Ta hand om din familj istället.
Du tjänar inget på att vara bitter på Dans bloggar,

Anonym sa...

Ordet självsanering...och att vi inte skall misströsta....e kanske inte d bästa att använda...men va fan...Ibland e d ju så !!