lördag, juli 01, 2006

Godisbråk...

Syrran envisas med att kommentera min blogg. Du syrran, du förstår nog inte att mycket av det jag skriver är i generella termer, och som jag skrev tidigare idag har jag ingen aning om vem eller vad som startade bråket. Men det gamla talesättet, ingen rök utan eld, brukar ju vara applicerbart på såna här händelser. O som sagt killen som fick på nöten har jag aldrig sett förut. Han är för övrigt skyldig mig en dunk Glykol och ca 5 Bounty, som han rev åt sig och använde som tillhygge…

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du Dan, du ska få en sista kommentar från mig/oss, och eftersom du skriver en öppen blogg så förväntade jag mig att du var beredd på att få vissa svar och åsikter från dina besökare, efter dina inlägg, det är ju så bloggar funkar!??

Hos mig återkommer besökare varje dag oxå, och de skriver varje gång...men det funkade tydligen inte så här!!!

Även Mamma muh kanske behöver veta/förstå vilket syfte en blogg
har, vill man inte ha åsikter/kommentarer så kan man lösenordskydda sidorna eller också kan man ju ha "godkännande" påslaget så hinner man ju plocka bort mina inlägg innan de publiceras!??

Jag ska be Dig och Dina läsare om ursäkt för jag osakat upprörda känslor i sommarvärmen!

Skulden kommer vi in och betalar...

Jag fortsätter att skriva om det här hos mig istället så ni ska få vara ifred!

Må Gott Alla på den här bloggen!?!!