onsdag, december 24, 2008

Jul igen....


Vid frukosten satt jag och tyckte synd om mig själv, visserligen snöar det och vi får en lite vitare jul, men jag saknar min dotter Anna som inte kommer hem i jul, hon jobbar. Första gången på alla år vi inte varit samlade till jul, vilket naturligtvis känns tråkigt. Men så slog det mig att jag antagligen är lite dum i huvudet, eller mycket..... Varför oja sig om att hon inte har tid med sina föräldrar? Livet är ju sånt. Det måste ju vara miljoner gånger värre för familjen Jangestig i Arboga. jag kan inte tänka mig något värre än att min barn skulle ryckas från mig. Så jag hoppas att alla bloggläsare och alla andra med för den delen ägnar dem en tanke i jul, och inser hur privilgerade vi ändå är som får umgås med familjen.

GOD JUL ALLIHOP

1 kommentar:

Anonym sa...

god jul!! mvh Jani