lördag, december 20, 2008

Äntligen! Hårfin rättvisa...

Äntligen har det hänt, idrotternas idrott, sporternas Rolls Royce har omnämts i ett web-tv inslag på Expressen.se, klicka på länken så får ni se några inslag från senaste EM i Skägg och Mustasch, vill ni se mer bilder går det bra att klicka vidare till Svenska Mustaschklubben.

Idag var det julhandel som gällde, det var riktigt hyggligt med folk på stan och jag fick faktiskt det mesta handlat, jag vet att jag borde handla i Kungsör, men jag känner mig faktiskt mer hemma i Köping, jag har bott mina första 24 år i Köping och bara 21 år i Kungsör så än så länge är jag nog mer Köpingsbo, dessutom spenderar jag ju det mesta av min vakna tid på jobbet. Enda kruxet med att handla på hemmaplan är att man känner nästan alla, det är ett väldigt hälsande och pratande till höger o vänster så allt tar mycket längre tid, samtidigt är det ju väldans kul att ljuga med olika människor, tur jag var själv annars hade jag fått "onda ögat" av mina barn, som inte gillar att jag pratar med alla jag möter....

Rätt lustigt, bloggandet häromdagen om varför jag får så mycket kontaktannonslänkar bland googleannonserna har bara bidragit till ännu fler annonser på samma tema. Samtidigt är det nog en bra affär, jag kan nämligen se hur många som klickar vidare på annonserna, och det är nästan 10 procent av all bloggläsare..... Fundera på den....

Inga kommentarer: