söndag, oktober 16, 2005

Hemma

Då var man hemma igen. Sju timmar händelselös bilåkning. Tur man åker engelskt, det gör ju resan njutbar åtminstonde. Det hade i alla fall gått bra för Robin i natt. Tack till er som var in till honom med glada tillrop. Han behövde "bara" jobba till kl. 4,30, sedan tog Majsans mer empatiska sidor överhanden och hon åkte ner och avlöste honom. Tack! Mycket uppskattat! Min presentation i Åre gick bra. Jag tror alla fick den information dom skulle ha, dessutom fick jag en del med mig hem att diskutera med OKQ8 vi nästa sittning. Nu återstår inte mycket av dagen. En öl, engelsk ale så klart, och lite musik. Så kan man krypa till kojs sedan. Det här med musik har fått en ny dimesion i det Sederowsky´ska hemmet. Jag har satt upp en stor antenn på husknuten, nu får jag in DAB-radio. Mycket spännande musik från jorden alla hörn. Godnatt

Inga kommentarer: