lördag, oktober 14, 2006

Hipp hipp hurra på 1 års-dagen

Nu är det precis ett år sedan jag landade min första blogg. Har ju tidigare bloggat om det här med tid som inte räcker till, måste säga att det senaste året har gått fruktansvärt fort, det värsta är att det accelererar och ökar i kvadrat med stigande ålder, förmodligen har jag bloggat två år om bara några månader..... Vid nyår brukar man ju avge att antal löften, tror jag ska lova mig själv att blogga vidare ett tag till, i alla fall så länge det finns någon som vill läsa mina rader. Det är faktiskt jättekul att få kommentarer och påhopp på det man skriver, oavsett om det är ris, ros eller medhåll. I tisdags bloggade jag om att jag nog inte är riktigt klok, och igår ringde en kille och talade om att det är jag troligen inte heller... Men jag är inte ensam. Han var akvarienörd och berättade om ett gäng från Luleå som tog en sväng till Göteborg via Karlstad och vidare hem via Stockholm bara för att titta på fiskar. En annan av hans polare byggde nytt hus, som brukligt är så började man med att gjuta en platta, men istället för att sedan resa stomme och väggar så monterade han upp sitt akvarium, sedan restes väggarna.... Skönt att man inte är ensam i dårarnas paradis.... Nu ska jag bevaka en internetauktion med whisky, sedan bär det av till Ögir för att kolla in Kebenekaise. Hej då bloggen, på återskrivande ett tag till....

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!
Bra beslut att fortsätta blogga. Jag har läst de flesta av dina bloggar med nöje senaste året, men har inte gjort någon kommentar tidigare, så det var dags att göra det nu.
Lycka till!

Anonym sa...

Tack Kaj, det värmer