onsdag, oktober 04, 2006

Välkomna...

Fick lite kommentarer på gårdagens blogg… Visst är jag lite ironisk när jag tycker jag borde få betalt för mitt ”detektivarbete”, faktum är att vad jag mest önskar är att någon av mina filmer skulle vara det avgörande beviset vid en rättegång. Det skulle kännas j…igt bra. Angående kollegan som råkade illa ut ficka jag följande mail igår kväll. Fick just reda på att man gripit smitarna. De hade inte bara stuckit från 900:- utan även från 500:- från bilisten i Jämjö. Kvinnan var tydligen tidigare efterlyst och killen sprang till skogs J men fick polisvovven efter sig ….Vovven vann tydligen hehehe… Tur dom tar sådant avskum. Även om det kostar en mosad Xc70. Hoppas bara straffet blir hårt…. Ja, hoppas kan man ju alltid….

I morgon fyller jag år, 25… för tjugoförsta gången. Det ska jag fira med att hålla whiskyprovning på Ögir. Välkomna.

2 kommentarer:

Magazin24.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Magazin24.se sa...

Stort grattis på födelsedagen, önskar redaktionen på Magazin24.se