måndag, februari 02, 2009

Det är inte bara människorna det är synd om....

Nu har jag återigen varit hos reservjesus och fått ryggen helad, känns riktigt bra om man bortser från alla muskler som inte gillade behandlingen, men de vänjer sig nog.

Såg att det senaste är att nanoblogga... Undrar om jag ska börja med det? Så vitt jag förstår innebär det att man skriver det man vill säga i ett ord, i så fall skulle ju förra stycket bli;
Nuharjagåterigenvarithosreservjesusochfåttryggenheladkännsriktigtbraommanbortserfrånallamusklersomintegilladebehandlingenmendevänjersignog.
Konstigt sätt att uttrycka sig...???

Såg i dagens tidningar att det säljs jättedåligt med personbilar, men tunga fordon hade en ökning.... Kan ju bara hoppas att det var Volvobilar, bra för stan. Bland personbilarna hade tydligen Volvo XC60 ändå sålt hyggligt, det är ju också bra för stan, för det är väl Getrag som levererar deras drivsystem?

Så hemskt med alla dessa gäss som blir plockade levande. Tänk om någon kom och ville rycka av mig mustaschen, medan jag lever, usch. Jag undrar varifrån våra lokala sängtillverkare får sitt dun? Att Magazin inte vågar ifrågasätta det är kanske inte så konstigt, men det vore intressant om Bbl tog upp frågan, Stackar gäss....

Inga kommentarer: