söndag, februari 01, 2009

VILL HA!!!!

Jag börjar vackla i min tro....kan aldrig vara bra. Hade det varit på medeltiden hade jag säkert blivit satt vid någon påle där folk fått kasta saker på mig.... Mitt vankelmod kommer av att det f...de ryggskottet kommit tillbaka, det var bra ända till i torsdags, jag gjorde en massa konstiga övningar på kvällen men inget hjälpte så i fredags morse ringde jag till ryggreparatören igen. Nej, jag har ledigt idag, sa han. Men du kan få komma på måndag... Jaha, betalar du min värktabletter över helgen då? Tack o lov att det snart är måndag igen, i morse höll jag inte på att ta mig ur sängen, och imorgon bitti måste jag stressa, undrar om jag ska vara vaken och röra mig hela natten?

Ibland dyker det upp saker som ger upphov till värsta vill-ha-känslan. Jag fick ett mail från min kompis Bruce i USA, grabbar kolla in bilderna, snacka om att vilja ha. Det är ju visserligen ingen Jaguar-rova men istället för bröd får man ju som bekant äta limpa...... Innan ni bläddrar ner, fundera på vad termometern under luftrenaren är till till....

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jösses en sån skulle man lägga vantarna på