torsdag, januari 08, 2009

En ljus idé.....

Jag har kommit på en strålande idé om man vill tjäna snabba och ganska stora pengar. Gissar att idén är för bra för att beskrivas direkt på bloggen, det är dessutom möjligt att den testats förut, men jag har kollat igenom olika patentarkiv och hittar ingen som sökt patent på något liknande tidigare. Idag skickade jag in om mönsterskydd av idén, alltid ett första steg. Det ger mig nämligen möjlighet att sälja idén och ända kalla den min, om någon skulle vidareutveckla den och tjäna ännu större pengar, kan jag alltid hävda att jag var först och kräva provision.
Om någon är nyfiken har jag tagit fram en trycksak som i detalj beskriver hur man ska gå tillväga, jag erbjuder alla som vill tjäna en hacka att köpa ett exemplar för bara 500.- inkl. moms.
Sätt in summan på Plusgiro 1333464-4, uppge namn, adress och e-mail, så sänder jag över en utförlig beskrivning direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm Hoppas att du får nån som nappar.