lördag, januari 17, 2009

Bedrifter

Man kan göra olika typer av bedrifter i förrgår hade vi flymaskinschaförren i New York, idag min hustru..... Medan jag gjorde min morgontoalett hörde jag telefonen ringa, men jag var inte riktigt färdig så jag lät det ringa, hustrun hade redan åkt till jobbet så,,,, När jag sedan gick ned igen och skulle klä min lekamen ringde det igen, det var tjejen som jobbat natt och som hustrun skulle lösa av. Hon undrade om hustrun hade försovit sig? Nä, sa jag, hon åkte för en halvtimme sedan...??? Nu blev jag lite orolig, men tänkte att hon säkert hade någon bra förklaring att komma sent till jobbet. När jag sedan var på väg till Köping såg jag en bil med varningsblinkers på stå strax före Kallstena...det var hennes.... Jag stannade och gick ur, men bilen var låst och inte en människa i sikte.... Ringde henne på jobbet, och jodå, nu var hon där. Men din bil då? Frågade jag... Soppatorsk!!!!
Hihi, det var vad jag skulle vilja kalla en bedrift, att jobba på en bensinmack och får soppatorsk på väg till jobbet.....

Inga kommentarer: